bakomsagan

Privata bloggen bakom sussiessaga.blogg.se

Nystan

Kategori: Allmänt

Försöker nysta upp trassel. Det går sådär, känns som om jag bara gör allting mer trassligt, fast så kanske det ska vara, för å få upp det. Lixom.


Jag är så jävla less på mitt knä alltså. FAN va less ja är. Det är så jävla PITTtråkigt att det ska vara såhär, och att det ska göra så jävla ont. Ibland smäller det till.. följd av 10-20 minuters extremt förhöjd smärta. Inte skojj om man säger så. Vill bara ta knät å kasta bort det ibland..

Idag försökte jag mig på å sortera ned all ny köpfilm jag suttit och gjort dom senaste veckorna.. vi har dom i lådorna längst ned. det går inte å beskriva hur ont det gjorde efter att ha stått på knä/huk i bara 10 minuter. Och det är så jävla löjligt för jag vill kunna göra saker som en normal människa.
Jag vill kunna ta en lång promenad utan att få bultande smärta.

Usch, jag är bara klagig idag. Ska försöka varva ned, och inta sovposition..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: