bakomsagan

Privata bloggen bakom sussiessaga.blogg.se

Carolina Ryman

Kategori: Allmänt

idag är en sån dag när det känns så overkligt. hon kan INTE vara död.. hon lever, hon ligger bara på sjukhus långt borta, därför har ja inte träffat henne.
hittade en gammal blogg, min gamla blogg. Och ja gjorde en lista som frusan besvarade

1. Vem är du?
2. Är vi kompisar?
3. Hur och när träffades vi?
4. Tycker du om mig?
5. Skulle du kunna pussa mig?
6. Ge mig ett smeknamn och berätta varför du valde just det.
7. Beskriv mig med ett enda ord.
8. Vad var ditt första intryck av mig?
9. Vad påminner dig om mig?
10. Om du skulle kunna ge mig vad som helst. Vad skulle det då vara?
11. Hur bra känner du mig?
12. När sågs vi senast?

1. Jag är din fru, din slyna, ditt allt! ;)
2. Njae, vi är mer än kompisar! men kompisar är vi såklart me!
3. OJ. längesedan, typ.. 03? Sandviken? Parkrocken? ;D Fast iofs tydligen före, i pepziz lägenhet. men då sa vi ingenting till varandra. jag var nog rädd för dig då.
4. Nä. Jag älskar dig!
5. Been there done that!
6. Frusan. såklart, för att du är min frus.
7. Bara 1? Underbar. Vacker. Bäst.. ojsan hoppsan, det blev visst tre :) hihi.
8. vafan, ska man komma ihåg sånt? hm, jag kommer faktiskt inte ihåg..
9. oj, så mycket saker ju.
10. Vad vill du ha? aLtt du önskar dig skulle jag ge dig! och en kram! Vare sig du vill eller ej...
11. really bra tror jag! eller vad säger du? :) hihi.
12. toolv. haha. hmms, nån dag sen.. typ måndags/tisdag kanske? PUSS.






sweet sweet memories...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: