bakomsagan

Privata bloggen bakom sussiessaga.blogg.se

Ordplock

Kategori: Allmänt



Är ute på djupt vatten, Bäst jag lär mig simma..

Tisdagmorgon, Pierce är på G för å avnjuta morgonkaffe å skitsnack, sen blir det 10h jobb, eller ja, idag väntas 9,5h jobb, sen blire den där jävla sjukgymnastiken, å ja har en dålig dag. Typiskt..

<3

Jag hämtade hem mina hjärtan igår
Eller ja, sötfisan kom över med dom igårkväll.
Det kändes som om en bit av mig kom tillbaka.

sen var det inte helt fel å sitta å prata lite skit heller.
Hoppas saker å ting kan komma tillbaka litegrann.

Dom små har bäddat ned sig i soffan, dom ogillade nog igen å gå en promenad halv fem precis lika mycket som jag alltså.. Jag kanske råkade göra dom lite morgontrötta en gång i tiden.. :P




Så, idag.. idag.. Ja. Vad ska jag fundera på och jobba på idag?
Blir väll mer å ta sig igenom dagen.. och lösa ett misstag jag gjort, som ledde till en dubbelbokning
som tvingar mig å välja mellan två saker jag väldigt gärna gör..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: