bakomsagan

Privata bloggen bakom sussiessaga.blogg.se

Plöööh...

Kategori: Allmänt

Idag blir en jobbig dag.

Bölade arlslet av mig igår.. var hos david å hämta lite stuff.
Det är så fel alltihopa. För vi var ju menade att bli gamla tillsammans. Inte isär.
Oh gud, jag börjar fan böla när jag skriver detta.
när ska det sluta göra så ont egentligen!?

Och idag är det 8 år sedan david tog livet av sig, 8 år.. så jävla sjukt mycket tid! Jag saknar honom.. jag saknar hans galna upptåg och härliga partyhumör. Jag saknar hans varma hand och härliga kramar
Jag saknar hans leende och hans skratt, och jag minns knappt hur hans röst lät..

Åker upp till graven idag med mia, vi ska även besöka frugan ett stycke. Har inte varit där mycket nu, har inte orkat. För åka dit betyder gråt, och gråt orkar jag inte för det försöker jag hålla mig ifrån hela dagarna..

Crap..


Nu ska ja strax åka å jobba min jävla 8h..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: