bakomsagan

Privata bloggen bakom sussiessaga.blogg.se

Vafan.....

Kategori: Allmänt

Jag är så äckligt less på hur jag ser ut.

Jag såg en bild på mig själv, och mådde fan illa.
Och sen dess så vart jag än ser min reflektion mår jag fan dåligt.

Så, träna är ju ett alternativ.
Men, ja får inte gå på friskispass, jag får/kan inte springa, jag får inte gå mer än 20 minuter nu. Jag får inte anstränga knät mkt alls.

Så.. ja har dragit ned på maten, och undviker socker å så. Försöker å inte äta mig mätt.
Men vafan. Vad mer kan jag göra då!?..

Jag vill inte se på mig själv å må illa längre.


jag vill inte vara så satans ful.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Gå 2 st 20 minuterspromenader, träna armar med hantlar, gör rygglyft och situps varje dag. Undvik alkohol, snabbmat, animalislkt fett, kolhydrater, Dvs ta 1 månad då du undviker typ allt utom sojaprodukter, fisk, frukt, grönt och vatten! Drick äppelcidervinäger, ät mycket stark mat och gör de övningar du kan.

    2010-08-28 | 17:13:51

Kommentera inlägget här: