bakomsagan

Privata bloggen bakom sussiessaga.blogg.se

Skola & Pengar..

Kategori: Allmänt

imorrse läste jag igenom mitt antagningsbrev ifrån högskolan lite grundligare, och tur var väll det!
det stod nämligen att böckerna skulle vara inhandlade INNAN kursstart.. så jag fick helt enkelt ta av mina sista pengar och beställa hem böckerna.. nu har jag 135kr å leva på i 1/5 vecka. NAJS!.. inte..

Och ja måste ju köpa skolsaker.. typ block, pennor osv..

Lite mer lyx vore ju å kunna köpa en MINIlaptop eftersom jag numera har väldigt ont i högra handen.. skriva är inte så roligt då..


Sen skulle jag ju faktiskt behöva en 42" plasma tv...
Och så skulle jag ju väldigt gärna vilja åka till thailand när mina kära päron är där..

ja drömma kan man ju..
Kul att man får prupplön denna månad också. Hupp...


igår var DK i gävle(!)
Vi svängde klackarna på heartbreak.
Tror ni jag dansade som en galning när låten
"I´m walking on sunshine" spelades?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: