bakomsagan

Privata bloggen bakom sussiessaga.blogg.se

Tecken

Kategori: Allmänt

Idag på jobbet stod jag och tvättade bussens fönster
Jag har rätt mycket ledvärk i högerhand
var ganska allmänt grinig
fick inte igång radion i bussen heller
Väldigt trött
och saknade Lina.

Så det brast, tårarna sprutade och jag fortsatte tvätta min fönster
funderade på vart hon var, hur hon har det. att jag saknar henne så jävla mycket.


Helt plötsligt slås radion i bussen på, var inte ens nära den.
och på högsta volym spelas


"i´m walking on sunshine, and damn it feels good!"


Stannade upp, och en obeskrivlig glädje spred sig. Kunde inte sluta le.
Så otroligt läskigt.

Kanske var det lina som ville berätta att allt är så jävla bra, hon springer omkring på sina moln. Kanske inte. Oavsett så var det.. mysko.

Älskar dig mitt hjärtegull.

Och låten är numera tillagd i mina Carro spellista

Kommentarer

  • TheHelena säger:

    Jag tror det var ett tecken.



    Jag var med om något liknande själv när min morfar gick bort för 4 år sedan.

    På morgonen vaknade jag med ett ryck, av att kyrkklockor ringde. Tittade då på klockan 06.07.

    En halvtimme senare på sjukhuset sa sköterskorna att min morfar somnat in 06.07.



    Så jag tror att de vill visa att de tänker på en.

    Någonstans är man alltid tillsammans.

    2009-08-13 | 21:06:01
    Bloggadress: http://thehelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här: