bakomsagan

Privata bloggen bakom sussiessaga.blogg.se

det kallas

Kategori: Allmänt

Tentaångest! FYFAN. Har jag inte redan magsår så kommer jag åtminstonde ha ett på lördag kl 09.00 när tentan börjar. FYFYFYFYFYFYYFYYYY
Och nästa block blir svårast hittils om man ska tro blackboard. känns ju,..... lovande. NOT...

Shoppade julklappar.. för alla mina miljoner.. var lite surt för lilla plånboken, men julklappar är ganska viktiga för mig. Kan demonstrera det i att jag är skyldig David och mamma och pappa pengar, och finns det något jag hatar så är det skulder. Men istället för å betala tillbaka så köper jag julklappar. så mkt gillar jag det.
Iaf..
Lilla ängeln lina ska ju också ha en julklapp.. Blir ju lite svårare.. Men jag hittade en bra sak idag som jag ska ställa vid henne. Kan inte skriva det här om hon läser, man vet ju aldrig hur andra sidan fungerar. :p Men det blir nog bra, den var vacker. Men hon får den nog i förtid för jag tycker den ska stå där iaf hela julen..

Nu ska ja plugga lite mera. yeey..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: