bakomsagan

Privata bloggen bakom sussiessaga.blogg.se

Hm..

Kategori: Allmänt

Min lilla lösning sprang ifrån mig igår. Nu är jag ju helt planlös. INte för att jag vet hur jag ska göra men en jag hade ändå gjort en plan om det skulle bli som jag tänkt ibland.
Men igår insåg jag att det kan inte gå, det kan inte funka på det sättet.

God jul förresten.. ja.. god jul? nja. Julstämningen sprang ifrån mig igår den med..
Får hoppas den kommer tillbaka snart för såhär vill jag inte må idag. Skulle inte riktigt bli så här va..
Men... vad ska man göra åt det?

Hm. Ja. Jag gillar Melissa Horn. Väldigt mkt. Och texterna är jävligt vackra. Måste börja lyssna mer på henne.
"Lät du henne komma närmre? var hon vackrare än mig? det finns dagar jag tänker mer på henne än på mig"
Det är inte mig du ser, den här platsen är någonannans.
Hade jag hittat denna låt för 2 år sedan hade jag andats den.

Äh. Här kan man inte sitta å mala på..

Ska åka ut å hämta Johanna så vi kan få i oss lite julfrukost hos öggan.
Haha. Ja just ja.. Ja har en fin da ida..

bomhus å hämta johanna -> julfrukost hos ögga -> skjutsa hem johanna -> hem å invänta mamma -> Lunch/lr nått med min familj -> david slutar 16, kommer till mamma -> Hämta brilen i älvkarleby så hon kan komma ikväll -> Hem till davids mamma för middag -> hem å lämna bilen -> Iväg till Lena för klassisk julaftonskvällsöl.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: