bakomsagan

Privata bloggen bakom sussiessaga.blogg.se

Crap crap crappy day.

Kategori: Allmänt

Ringe begravningsbyrå imorse och donade lite.. Konstig personal där.. jag menar, alla deras kunder borde ju vara någon i sorg, och dom hanterar det inte bra. Otrevliga, stressade. ja. usch.
ett sms igår satte mig en hel del ur balans också.

Snart är det fredag.

Har ingen aning hur jag ska ta mig dit, hur jag ska betee mig, vart jag ska sätta mig och vart jag ska ta vägen efteråt.

Fast det är inte så viktigt. Men det är bara sådan saker som snurrar runt.
Snart ska jag säga hejdå till min fru. Och jag dör.

JAG ORKAR INTE.



Det är denna bild familjen satte in i dödsannonsen.

Vackra underbara Lina.
Förevigt saknad.

Amicita amore



Förresten frugan, var in och snackade med en brud på redrum idag
PJ tatuerar på handleden, så där kommer mitt minne av dig sitta
Jag älskar dig, otroligt mycket.




Idag hade jag behövt någon av mina vänner. tack för inbjudan. not. F

Kommentarer

  • Tessan säger:

    Vilken vacker bild (om man nu kan säga så)

    Även om jag inte känner dig så går mina tankar till dig imorgon.

    Kram

    2009-06-04 | 23:36:18
    Bloggadress: http://tessanstankaromlivet.blogspot.com

Kommentera inlägget här: