bakomsagan

Privata bloggen bakom sussiessaga.blogg.se

Graven..

Kategori: Allmänt

Var upp till graven igår, hade gärna åkt dit idag med men har inte funnits tillfälle.. samma imorgon. jobbar hela jävla dagen. Men på tisdag kan jag ta mig dit igen..

Jag trodde att begravningen skulle få en att förstå, att min bästa Lina inte finns bland oss längre. Men det går inte att greppa. Jag vill bara ta upp telefonen och ringa henne hela tiden. Jag funderar på vad hon har för sig nu. Sen slår det än. men det går inte att ta in..



Blommor till Lina från jonna och mig.




Här ligger hon nu och vilar. Våran sötnos.
men hon är inte där, hon är någon annanstans och är hel och lycklig nu.



En hel del blommor blev det. Och under jord ligger hon med ännu mer blommor.



Korten ifrån begravningen. Det stora stod även vid hennes kista vid cermonin. Sjukt jobbigt.



Hon var ju så jävla vacker.



Evig saknad.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: