bakomsagan

Privata bloggen bakom sussiessaga.blogg.se

Ica

Kategori: Allmänt

Idag har jag varit ut och kört bil.. i typ.. 5 timmar. haha. så gåre när man ska möta LenaF lixom.
Aja. hela äventyret orsakade så att jag kom hem lagom till att david skulle sova.

det enda vettiga vi hade i frys/kyl ska vi äta tillsammans så jag tog mitt pick och pack och drog till ica.
För att det har varit en rätt crappy day gick jag till frysdisken och letade reda på en färdigrätt för jag kände inte direkt för å ställa mig och laga mat ensam.

så spelar dom "all by my self".. i högtalarn, när man står vid frysdisken och stoppar ned en färdigrätt i påsen.

hur tänkte dom med att spela sådan musik, strax innan stängning när några ensamma själar gick omkring och shoppade det sista?

Jag saknar jag saknar jag saknar så jävla hårt
om jag bara kunde få se dig, få prata med dig, få hålla om dig


Och haha, imorgon ska jag åka och prata
med en människa som vill anställa mig.
Najs. Mer om det sen. 


Amicita amore c+s

Kommentarer


Kommentera inlägget här: