bakomsagan

Privata bloggen bakom sussiessaga.blogg.se

Jobb och sorg

Kategori: Allmänt

Ja, idag var ja ju på "arbetsintervju" vilket mer gick ut på att presentera sig och få reda på uppgifter och vilka tider som gäller mm.. detta är bara ett till extra jobb, men vafan. Bättre än inget! börjar jobba där nästa tisdag.
Jag ska städa bussar, HAHA. Aja. jobb som jobb.. :P


Pratat med begravningsbyrå idag, jagat folk och försökt ordna med blommor till frugan
Gick inte så bra och ska återkomma imorgon.
Tungt, otroligt tungt
Sött folk som jobbade med mig idag iaf, tur det.


Det är synd, men i sådanahär lägen så lär man sig vilka som är ens vänner, och vilka som inte är det.
En del människor har verkligen växt miiiilslängder i mina ögon
och en del har backat tusen steg.

Igår när jag kom hem fann jag detta på min dator, från en vän jag inte umgåts med på... länge.

"Läste din blogg.
Gör det lite då och då för att ha lite koll på hur du har det.
Jag vet hur det är att förlora människor som står nära.
Har förlorat både anhöriga och vänner.
Om du vill prata, eller om jag kan göra något annat så hör av dig. "

Och med i meddelandet ett mobilnr. En del människor är för jävla underbara alltså.




På fredag är alltså begravningen, det kommer nog vara den jobbigaste dagen i hela mitt liv.
Jag har ingen aning hur jag ska hantera detta
jag har ingen aning hur jag ska kunna fortsätta leva i en värld där hon inte existerar
För tillfället går man på autopilot, kommer till jobbet, ler, drar skämt, driver med folk.
men på insidan?... tomt.. mörkt.. ensamt. ONT.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: