bakomsagan

Privata bloggen bakom sussiessaga.blogg.se

mjäk.

Kategori: Allmänt

Spenderat dagen med att duscha, glo på tv, sminka mig och ta bilder.. nu hinner jag inte fixa upp bilderna på bloggen för jag ska åka ned till bilskolan och plugga.. sen har jag körlektion, sen ska jag jobba.

mitt inre är i panik och jag skakar smått. Imorgon är begravningen.. Jag. äh. jag vet inte vad jag ska säga.
vi som kände lina har det nog likadant nu.. Faen..




Hon var ju en hel del vacker. snott bilden av jessica tror ja..
Måste verkligen fixa med min dator hos mamma och pappa så jag kan lägga ut alla mina bilder på carro någonstans så andra folk kan ta del av dem.



DU FATTAS OSS.


tung dag..

Kommentarer

  • Jonna säger:

    Hej brud.. Ingen rolig dag idag, du har rätt i att vi alla känner likadant inför imorgon..

    Jag skickade sms till dig om blommorna, men fick aldrig nått svar, så jag skriver det här också att jag köper egen blomma och lägger på istället..

    Kan vi prata ikväll eller nått? känns bara skitläskigt inför imorgon... kram

    2009-06-04 | 12:34:18
    Bloggadress: http://jonnahv.blogg.se/
  • soile säger:

    Tänker på er alla i morgon! Kan inte ens föreställa mig hur jobbigt ni har det nu :(

    Ta hand om dig, kram!

    2009-06-04 | 19:36:22
    Bloggadress: http://soilelainen.blogg.se/
  • sanna säger:

    fick ni någon gång höra att ni var lika? jag tycker att ni är väldigt lika.

    ta hand om dig!

    2009-06-05 | 17:36:18

Kommentera inlägget här: