bakomsagan

Privata bloggen bakom sussiessaga.blogg.se

Paus

Kategori: Allmänt

Jag tog en paus ifrån att ligga hemma död i soffan och åkte iväg till vackra vårvik



det var skönt att komma ut kan jag säga. kända mig tusen gånger piggare efter den lilla trippen. Ignorera mina Gucci kopier på fötterna köpta i turkiet för typ.. 4 år sedan :p

vi käkade även glass på uteserveringen där. men jag minns för några år sedan när jag var där med några vänner så var vi ute på nå plana klippblock och grillade, men såg inte röken av det stället, undra vart någonstans det är. det finns ju en hel del stränder här i gävle..

Aja. Ville bara berätta om min paus, och dryga om min lunginflammation. som är sjukt dryg. Jag blir andfådd av att leva kan ja säga. Och jag har sett 3 säsonger av buffy. haha. det var min vecka..


Jag saknar henne så otroligt mycket
Du fattas mig
älskade fru♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: