bakomsagan

Privata bloggen bakom sussiessaga.blogg.se

Back to school

Kategori: Allmänt

Idag har jag övningskört två gånger. bråkat med mamma och pappa om växlingen, för nu ska man köra ECO driving, och det gör inte mina kära päron för det vet dom inte vad det är för något.
Bilskoleläraren sa att alla som tagit körkort före 1990.. aja. Nog om det!

Fick nya körkortsböcker och häften.. så.. min närmaste framtid ska väll spenderas som bokmal då!

Det kanske låter elakt, men när jag kör eller pluggar så tänker jag inte på carro, det läggs lixom bakom. och det är skönt att inte sakna för en stund.


Även om hon alltid kommer att fattas mig


Amicita Amore



Jag bjuder på lite porr också, en härlig sommardag på min baksida.
'

Faen vad vacker min fru var..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: