bakomsagan

Privata bloggen bakom sussiessaga.blogg.se

Dålig dag.

Kategori: Allmänt

Idag har varit en usel dag i carro väg.

Den började bra, gjorde till och med ett inlägg till sminkbloggen. Sen  på jobbet så bara öste känslorna över mig. mått piss hela jävla dagen. Jag saknar henne något så otroligt och jag vill bara lägga mig ned och skrika och gråta.
men jag kan fortfarande inte gråta.

Sitter hemma ensam för den delen, går inte ens att titta på serier för david har gjort något med sin dator..


Carolina ryman, jag älskar dig.

Skissade på en tatuering idag.. blir nog två st i din ära..
vill så gärna göra något på handleden.. men jag har hört att man inte ska tatuera där. Ska in å höra med PJ imorgon tänkte jag, han har ju tatuering där. aja. Vi får se.


Amicita Amore

Kommentarer

  • Sanna säger:

    KRAM!

    2009-05-28 | 09:37:38

Kommentera inlägget här: