bakomsagan

Privata bloggen bakom sussiessaga.blogg.se

Det var väll själva fa-an..

Kategori: Allmänt

I tisdags morse hade jag ont i halsen, jag trodde det var för att jag körde lite Ronjaskrik mitt i natten.
Men idag har jag feber. Snyggt. Nu? Precis nu? Alltså seriös. Den där jävla murphy ska jag leta upp , och då jävlar. Jag har inte ens kännt mig dålig. Näe. typiskt. Tack!


Grät ingenting igår, jo.. när jag ringde folk och berättade. Men annars, ingenting. vid 5 brast det. Kunde inte hålla mig, skrek och grina. skrek och skrek. Men hon kom inte. Jag bad efter henne men hon kom inte.


Jag försöker intala mig själv att hon har det bra nu, nu är hon hel, nu är hon lycklig. Hon sitter väll någonstans och kollade på oss, och försöker sända kärlek till oss. Men jag vet inte. Jag hoppas det är så..


Igår satt jag ensam hela dagen, och natten. Orkar inte det nå mer. Ska hem till C och P ikväll.. om dom inte blir rädda för min feber dvs..


Har fått många fina sms idag också, ska svara på dom så fort jag vet vad jag ska svara för någonting. ett litet tack känns bara konstigt.. Aja.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: