bakomsagan

Privata bloggen bakom sussiessaga.blogg.se

Fest - sol - jobb

Kategori: Allmänt

älskade Lina styrde solen mot vårat håll.

Jag fick spendera en dag på stan med min saknade Jonna. Skumt hur man kan vara ifrån en människa så länge men ändå kan det kännas som igår när man ses.
fest med gamla vänner, underbart.
Sol och värme, glass på stan.
Jobba hela kvällen, tråkigt som fan.
lyssna på folk som tjoar på tant grön, leta någon för att dricka öl.
alla är tråkiga och suss fortsätter jobba

Saknaden efter Lina är det största jag kännt i mitt liv. dödsannones var så vacker men som en kniv i hjärtat.
på fredag går det inte längre att förneka, då blir det sant, på riktigt.
Jag bävar inför den dagen.


Jag vill umgås med jonna jag. jepp.

Aja.. sova vare.
(ska bli fiiiint imorgon, självklart, eftersom jag ska jobba HELA JÄVLA DAGEN. )

Kommentarer


Kommentera inlägget här: