bakomsagan

Privata bloggen bakom sussiessaga.blogg.se

Hemma hos P&C

Kategori: Allmänt

Idag har varit en lugn dag. sov till halv tre, febrig som få. David skjutsade mig hit.. Jonna kom förbi, vi lirade guitar hero. Var skönt att få göra något annat än att tänka. Jag har inte gråtit sen inatt. snart spricker det väll..
cila kom hem vid 10.. när P la sig satt vi uppe och snackade, om det mesta. Om Linas familj mm. Och vi konstaterade båda två hru konstigt det är att man kan sitta rakt upp och ned och prata om det utan att bryta ihop.


Jag känner mig domnad på insidan. helt utan känslor. Kanske skönt just nu.

Ska sjukskriva mig resten av helgen, dels för feber, dels för att jag inte riktigt orkar med att leva just nu.
den förnuftiga delen i mig har intalat mig att säga till dom att från och med måndag kan jag jobba igen.
jag måste fortsätta. Men just nu.. Näe. det går inte.


det går inte att förstå, det går inte att inse hur jävla orättvist livet kan vara.


Jag älskar dig frugan!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: