bakomsagan

Privata bloggen bakom sussiessaga.blogg.se

Jag går..

Kategori: Allmänt

Angående mitt beslut har jag nu bestämt mig, jag tror att ångern jag kommer känna kommer vara större än smärtan att gå. Helt enkelt.
jobbet gick bra idag.. lungt.. inge folk och en man för mycket på golvet. har bara flamsat runt.

Lite tröstshopping på min lunch också.. Jag har IIINNNTTTEEEE råd att gå omkring och shoppa. Men jag fick för mig att en ny klänning och en ny ögonskugga och en pensel skulle döva min smärta lite.


sitter hos mamma och pappa och väntar på min käre far, vi ska ut å köra lite bil.

Imorgon så jobbar jag 11-20.30, smiter iväg mitt på dan för en körlektion också. Nu ska körkortet fixas. Egentligen orkar jag inte ens engagera mig om det.. men det känns skönt att ha någonting att sträva mot.


Always on my mind
Always in my heart
ecr <3

amicita amore


Förresten, så betyder Amicita vänskap, och amore betyder kärlek. Dom två orden för mig är
Carolina, Jessica, Sanna.
det står även i min å carros ring. enkelt, och vackert.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: