bakomsagan

Privata bloggen bakom sussiessaga.blogg.se

Mitt i allt tråkigt

Kategori: Allmänt

Så hände något roligt idag. Jag bestämde mig nämligen för att jag ska köpa en bil!



det är en Ford KA, som på bilden fast från 99 och silverfärg. dom är ju sååå söta.
det är bara en tvådörrars.. men ja har inga barn, så vafan. 15 lök går den på och är i riktigt fint skick.

Så under sommaren kommer jag bli bilägare.. haha. jag har inte ens klarat mitt körkort än, men tror ni jag är något peppad nu?? :P


imorgons ka ja ut å köra med morsan, sen gå på teorikurs samt sitta lite vid min bilskolas datorer. Snart jääävlar.

Kommentarer

  • Helli säger:

    Lycka till med körkortet tjejen!

    Härlig bil dessutom :)

    2009-05-31 | 23:57:57
  • Jonna säger:

    haha, en ford kaa, dom e ju pyttesmå och ser ut som sköldpaddor! :P

    Jag och pappa hyrde en sån i Spanien och åkte i bergen med..



    kraaam

    2009-06-01 | 12:38:00
    Bloggadress: http://jonnahv.blogg.se/

Kommentera inlägget här: