bakomsagan

Privata bloggen bakom sussiessaga.blogg.se

n ä e

Kategori: Allmänt

spendera min dag med att läsa gamla dagböcker på lunar.
skrivit om carrhoe..

Varför jag älskar dej så mycket
Ons 11 jan 2006 03:10
Övrigt, 29 läsare totalt

Jag tänkte dela med mej av varför till dej, och till alla andra.

För det första är du den bästa vännen man någonsin kan få. Och unde rhela tiden jag har kännt dej så har vi haft aproligt, blivit snorpackade, gråtit ihop, tröstat varanndra, skrattat ihjäl oss, bråkat men löst det på bästa sätt möjliga .. osv.
Hur dåligt saker än har varit,så har du alltid fått mitt hjärta att le, och under vissa perioder så räddade du mej med det. Och det vet du.
Och jag hoppas att jag gör samma sak för dej
Du är en förbannat bra människa, och jag hoppas att du vet det. Och jag hoppas att du alltid kommer vara vid min sida, såsom jag kommer att vara vid din.
(låter som ja friar eller nått :P)

Hur det än är, så är detta andra skälet, inte för att ja älskar dej mer för det, för ja kan omöjligen älska dej mer än vad ja gör nu och vad jag gjorde då.
Men med allting som har hänt dej, med allting du måste genomlida. Så står du där, stark som en jävla oxe. Under all tid som har varit påolika ställewn, har jag sett dej, med dina sjuka humor, ditt starka du. Inte många gånger har jag sett dej vid.. "svaghetens kant" (oj va djup jag är.. :P)
Och detta gör dej till min personliga hjälte
Det gör så förbannat ont i mej att se att du har ont. Men jag kan helt jävla ärligt säga, att jag tror inte att det finns så många på denna jord som kan hantera det på det sätt du gör. Även fast jag och alla andra ska få dej att skratta, är det du din galna jävel som får alla andra att skratta.
Alla kan inte stå upp rakt under någonting sånt här, verkligen inte. Och ingen skulle uppfatta dej som svag och du är "svag" ibland. Herregud.. jag menar. ja. du vet vad jag menar.

Så.. Carolina Ryman. Hoppas jag sprider lite mer värme i ditt hjärta med detta.. (ojoj, nu blev ja sådär djup igen :P)
Jag älskar dej. Vill du gifta dej med mej? (vad vore vi utan humorn? ;D) höhö

Jag kommer att vara med dej hela vägen, vare sej du vill det eller inte :P

Jag hoppas att du vet att jag faktiskt alltid kommer vara där. Så om du vill ha någonting gjort, någon att prata med, en stol somska målas eller någonting som ska köpas eller smakråd eller bara obcena slavgrejjer, så är det bara att ringa. Jag gör det bara med nöjje. Ingenting känns som..jag vet inte.. tråkigt eller någonting annat när det är med dej, eller för dej.

<3






Jag förstår inte hur hon kan vara borta

Kommentarer


Kommentera inlägget här: