bakomsagan

Privata bloggen bakom sussiessaga.blogg.se

På tiden

Kategori: Allmänt

att jag startar en ny blogg.. Så att sussiessaga enbart blir en renodlad sminkblogg. Så denna bloggen blir nog inge intressant för er som inte känner mig.
och just nu blir inte denna blogg nå skojj.
En av mina absolut bästa vänner gick bort igår, så jag antar att denna blogg blir en del av sorgbearbetningen.



Jag har hennes ring på mitt finger, och jag kommer aldrig kunna ta av den.
Ditt liv har varit så orättvist. Så fruktansvärt fel. Och nu är kampen över..
nu är du hel igen, och jag är övertygad om att någonstans bland änglaskaran finns nu ditt ansikte.
Det finns ingen som har ett sådant rent hjärta som du, ingen med samma styrka som dig.



Idag har jag legat på soffan. punkt.

Jag kan inte gråta. Igår fällde jag så många tårar att jag inte kunde öppna mina ögon. Men idag har det varit tomt. Har stirrat ut i tomheten och tänkt på dig min ängel.

Och din familj.. din kära älskade familj. din nyblivna änglamamma, änglapappa och änglasyskon. Jag kan inte ens börja förstå hur ni har det nu. Jag tänker på er!


imorgon ska jag förmodligen hem till cissi & pierce. Skönt, jag orkar faktiskt inte vara ensam mer. En dag räcker..
Sjukskrivit mig ifrån jobbet också. Vet inte hur jag ska klara mgi utan pengarna men just nu känns det inte så jävla viktigt. Jag skulle inte klara av att gå dit.


Hur ska man kunna leva efter detta? Jag vet att jag måste, jag vet att du vill. Men just nu finns inget jävla ljus.

Sussie ♥ Carolina
Förevigt.

Kommentarer

  • Lia säger:

    Tänker på dig sötnos. Finns här om det någåt..

    2009-05-13 | 00:37:54
  • Jonna säger:

    krama

    2009-05-13 | 08:12:37
    Bloggadress: http://jonnahv.blogg.se/

Kommentera inlägget här: