bakomsagan

Privata bloggen bakom sussiessaga.blogg.se

uff

Kategori: Allmänt

Sitter och glor.. spanar efter bilder på snygglot.. Alla mina bilder är på datorn hos mamma och pappa, som inte har någon skärm. Måste dit och kopiera dom snart.


Lina med dreeedsen. Vi hade fikat på coffecorner. ÅKE!


Va smååå vi var.. och vad dåååliiig kvaliteee det var


Sanna - Carrhoe - Suss

Det var en underbar tid det där.





Mitt körkortstillstånd kom idag, har haft förut men det hade gått ut
Borde ja alltså nu sätta igång med det?
jag orkar inte.

roadtripen var upplagd med första stopp i gbg
nu blire ju inte så.

Kommentarer

  • Cizzi säger:

    Hej söt.

    Duuu.. mina kort som jag haft på Carro försvann på min förra hårddisk.

    Jag antar att du har en del på henne?

    Jag skulle vilja ha något från förr, från den tiden då jag umgicks med henne.. Är det något du har tror du?



    pöss.

    2009-05-14 | 21:46:16
    Bloggadress: http://tjockbebis.blogg.se/
  • Emma säger:

    Vet inte riktigt hur jag ska skriva det här, men kände att jag var tvungen att skriva något.

    Jag är en vän till Carro från Linköping (Emma B).



    Jo jag fick ledsamt höra det tragiska beskedet alldeles nyss.. Och hamnade här efter att ha kikat i hennes blogg.

    Tänker så mycket på dig, Och hennes familj och alla andra som kände Carro!

    Hon pratade så mycket om dig när vi sågs ska du veta! det kändes nästan som man kände dig efter att ha hört alla craziga historier om er! Hon berättade om dig med glitter i hennes ögon och med ett leende som spred glädje till alla som vistades i hennes tillvaro!



    Ville att du skulle veta det.

    Hoppas att du snart kommer på benen igen tjejen! Ta den tid du behöver! Jag och många andra tänker på dig!



    Lite dumt att fråga detta nu kanske, men du råkar inte ha Carros föräldrars adress? Skulle så gärna vilja skicka över ett vykort!



    Var rädd om dig söta du!

    Stoooooora varma kramar!

    /Emma

    2009-05-14 | 22:11:07
    Bloggadress: http://eeemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här: