bakomsagan

Privata bloggen bakom sussiessaga.blogg.se

Vardag

Kategori: Allmänt

min sjukskrivning är över, imorrse ringde dom och väckte mig om jobb. Man måste ju upp på hästen någongång. bröt ihop på bussen. men jobba gick bra, tungt när alla skulle fråga saker.. Grät lite på lunchen. Sen var det lungt igen.

Ska ut och övningsköra nu, sen ska jag gå vårruset ikväll med jobbar kompisarna.
Sen är det jobb tis-ons också.


Har ett svårt beslut att fatta nu också.. alla jag har pratat med idag tycker defenitivt att jag ska gå,och att jag kommer ångra mig om jag inte  gör det.
En talade om för mig att det är ibland det vackraste man kan se. Jag vill dit.
Men om det går åt helvete känns det som om jag kommer vara en belastning för dom andra, och det är ju det sista någon av oss behöver. jag vet inte. Jag måste fundera lite mer..

aja.. Ska köra nu



Carolina ryman - I love you.

Kommentarer

  • Jessica säger:

    En belastning blir du inte. Det ska du ha klart för dig! (klart för dig med en positiv ton)



    Som jag sa igår, jag är bara rädd för hur du ska reagera om det blir en negativ-reaktion. Och för din skull hur du ska komma över det i så fall.



    Kram

    2009-05-19 | 07:40:41
    Bloggadress: http://sandert.blogg.se/

Kommentera inlägget här: