bakomsagan

Privata bloggen bakom sussiessaga.blogg.se

Blabla..

Kategori: Allmänt

Nu har jag bokat lite prov här.. var när hur vad får ingen veta.. Hähä.

måste plugga till min jävla tenta.. MÅSTE MÅSTE. Men nu ska jag faktiskt städa undan här hemma, kan inte koncentrera mig bland allt jävla stök..
fick tillbaka min förra tenta idag också, rättningen var.. skum! minst sagt.. Vissa svar hade jag följt instuktionerna till punkt och pricka och jag kollade så svaren stämde med fakta, ändå fick jag bara halva helpoängen, tex 4/9.. VÄLDANS konstigt, vi hade ju en väldigt underlig lärare där.
men det känns lite pruttigt att om han bara hade gett mig full pott på en enda av frågorna jag tyckte förtjänade fullt pott hade jag fått ett D ist för E.. vilket hade kännts mkt bättre.

Aja. Nog babblat, nu ska ja röjja här!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: