bakomsagan

Privata bloggen bakom sussiessaga.blogg.se

Jobb

Kategori: Allmänt

Jag har inte jobbat på snart en månad.. Känns.. skumt
Och pissigt. För är det något jag älskar så är det å köpa julklappar, och det lär ju inte bli så många iår. Jag vet att det inte är pengarna som räknas, men oftast om man vill ha en riktigt bra julklapp till någon så springer slantarna iväg
Jag vill köpa nya skor, shoppa lite kläder
Ta mitt körkort, som jag inte vet om jag kommer ha råd med.
Ställa på min bil hade ju varit trevligt, men då kommer skatten på 1000:-..
beställa saker från internet är ju också roligt
Och magnus och david ska gå å se magnus betner(!!) och jag missar det för jag har inte råd.
gå ut å dricka en öl eller tio hade ju varit kul det med..
Hur kul är det då?..

Fuck

Kommentarer


Kommentera inlägget här: