bakomsagan

Privata bloggen bakom sussiessaga.blogg.se

Stenen

Kategori: Allmänt

Linas sten är uppe nu.
Ännu en milstolpe
Man tänker hela tiden..
"vid begravningen kommer jag förstå att hon är död"
"När stenen kommer kommer jag att förstå att hon är död"

Men man fattar aldrig riktigt..

"

hohohooo..

hej..

vad har hänt?! tänkte på det sista i din dagbok...
berätta nu för tant carrhoe
älsk dej"

"

"mmm

Vet inte hur jag hade klarat av denna sjukhustid utan dig Sussie! Du är världens bästa vän! älskar dej snuttan! Tänkte bara berätta det för dig! "


Lina lina lina....

Kommentarer

  • Cizzi säger:

    Jag förstår exakt vad du menar gumman.. Visst är det konstigt? Man kanske aldrig ska förstå? Alltså det kommer vara overkligt livet ut tror jag. Hur ska man kunna förstå en sån sak och acceptera det?



    Stenen är hur vacker som helst, som C.

    Ska vi åka dit en dag tillsammans?

    Det var ett tag sen man träffa dig.. Sist vi var hos henne va?

    2009-11-02 | 21:20:52
    Bloggadress: http://tjockbebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här: