bakomsagan

Privata bloggen bakom sussiessaga.blogg.se

Simma

Kategori: Allmänt

Jag ska fanimej börja simma.. inte spec dyrt heller.. 1200 från början, eftersom jag är student kostar det 900, och jag får hälften från bingo i friskvård så summan för mig blir bara 450kr. Inte så farligt för bad och gym i fyra månader lixom. Då är bara grejjen att verkligen ta sig dit. huff! Men nästa vecka tänkte jag försöka komma igång med det. Denna vecka är redan fullbokad.

Jag saknar lina. Otroligt. Hela tiden. Konstant. När ska det bli lättare att andas egentligen?

Aja. Ska börja på nästa grubbarbete nu.. puss å hej å sånt..

Kommentarer

  • Anonym säger:

    hojta till så följer jag med =) har redan köpt mitt kort ^^

    2009-10-11 | 16:03:00
  • Maria säger:

    jävla säpä dator som inte gör som jag vill.. då kollar vi om namnet kommer med nu då..

    2009-10-11 | 16:06:23
  • Maria säger:

    då börjar vi om helt och hållet och hoppas att saker och ting funkar som det ska den här gången då.. annars är risken överhängande att jag (självförvållat) blir utan dator..

    hojta till om du köper ett kort så hakar jag på. jag har redan mitt kort =)

    2009-10-11 | 16:10:08
  • suss säger:

    har helt missat din kommentar! Jaa simma med mig, jag har redan börjat :)

    2009-10-21 | 01:22:20
    Bloggadress: http://sussiessaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här: