bakomsagan

Privata bloggen bakom sussiessaga.blogg.se

Jiho..

Kategori: Allmänt

kände mig rätt äcklig ikväll så jag la mig å skulle göra situps.. å jag orkade bara 40. haha! 40!?
Ehm.. Känns som om ja kanske borde ta tag i det där med träningen möjligtvis..

Xtravaganza nere på stan skulle dra igång ett hälsoprogram med mental å fysisk träning om verkar skitbra, men det var verkligen SKITDYRT!
899:-/månaden första halvåret, sen 589:-/månaden.. plus en startavgift på 600:-
Sen om man skulle ha specialmat så vare 529:-/veckan..
Vem fan har råd med sånt egentligen? hade fan knappt klarat det om jag hade haft ett jobb..

Det är inte å träna som är mitt problem, ja gillar å träna, å gå och röra på mig. Eller ja ja har inte tagit en långpromenad sedan knät pajja men imorgon ska ja ut med hemlingby med hundarna, hoppas verkligen knät klarar alla backar, kanske borde ladda upp lite tradolan innan..


(hahaha)

Det är mat som är mitt problem.. Har alltid funderat på varför träningen inte hjälper mig då jag äter typ en gång om dan.. det är ju inte så många kalorier.. Men damen på xtravaganza förklarade ganska fint för mig att det kommer typ aldrig funka om jag inte lär mig å äta.
men.. lixom.. för det första orkar ja knappt.. sen kan ja inte äta på morgnarna.. och oftast glömmer jag att äta.

Idag har ja iog ätit hela två gånger! bejben var å köpte förbjuden bakismat (namnam fläskfile å strips) och nu på kvällen efter jobbet tog jag mig en otroligt nyttig färdigrätt *hosthost*

ja.. ääh.. Nu ska ja sluta svamla tror ja, se nått till buffy avsnitt å sen isäng!

Puss å Smisk

Kommentarer


Kommentera inlägget här: