bakomsagan

Privata bloggen bakom sussiessaga.blogg.se

plööööh

Kategori: Allmänt

hej å hå! Idag skulle jag fikat och gått på bio med kontaktpersontjejen. Men hon va sjuk, och inte ledsen är ja för det för vi skulle gå å se en hästfilm. höhö. Hon är lite hästtokig lilla hjärtat men det är inte ja så.. ^^


Fröken som borde göra annat än å sitta här...

Jag borde göra så himla mycket. Jag borde ringa och boka klasser till MaryKay.. men det känns som om ja vill få min utbildning först så jag inte börjar i förtid å inte kan någonting om huden när ja väl står där..

Jag borde åkte ned till arbetsförmedlingen med mina betyg å sånt skit.. men det har ja ingen vidare lust med

Jag borde städa lägenheten för på lördag kommer det lite folk med lite öl, å vi vill ju inte sitta å dricka mitt i skiten lixom... ?

Jag borde ringa gamla vänner och bestämma dagar att leka på för att ja saknar dom, men jag vågar lixom inte.

ääh... ordbajs. Ni vet hur det blir.

Ordbajs ja.. ord, det är ett starkt verktyg. Det kan få en att smälta innifrån och ut, det kan få en att känna sig död på insida och det kan slita ens själ i stycken.
Det är underligt det där. Med ord.

nu ska ja titta på buffy, haha, ovanligt va? Sen ska ja förhoppningsvis stänga av Xboxen, och påbörja städningen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: