bakomsagan

Privata bloggen bakom sussiessaga.blogg.se

Prutt.

Kategori: Allmänt

känner mig allmänt BLÄ på livet just nu. Känns som om ja lika gärna kan lägga mig ned i sängen å aldrig mer lämna den. bara sätta på lite dropp å en kateter å köra lixom.


en sån här ger vi världen idag tycker jag.

Jag har inga pengar
det verkar inte lösa sig med jobb
mitt knä gör ont som fan idag, fick även reda på idag att ja kommer visst behöva operera, det är väntetid på 2-3 månader vilket betyder att operationen blir mitt i sommarn.
Och av någon outgrundlig anledning känner jag mig jävligt ensam
och väldigt rastlös


Jag vill ut å gå, i flera timmar. Varje dag, för jag har knappt rört på mig sen jag skadade mig. Och nu kan ja, och vad händer då? JO, ja blir sjuk. Riktigt jävla tokförkyld. Feber, hosta, snor.. ni vet hela härliga karusellen.
Så ja får fint sitta inne å titta på solen genom mina fönster istället.

Jag känner mig äcklig också för den delen. och den känslan blir inte bättre av att sitta på soffan hela dagarna. Känslan släpper ju iaf efter 1h promenad lixom.

BLÄ!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: