bakomsagan

Privata bloggen bakom sussiessaga.blogg.se

wiho

Kategori: Allmänt

Jag har några minuter å döda innan bussen går så ja tänkte att ja kan lika gärna ödsla dom med att skriva lite här..

Ska ned till filmkedjan å jobba.. blir väll säkert fylla på läsk och godis, inte det roligaste eftersom läsken är tung och godiset är drygt.. Men men. Det ger pengar iaf, å det har inte jag.

Igår blev jag MaryKaykonsulent.. nu väntas bara utbildning så kan ja sätta igång sen.. men kan ju hoppas att det är nått för mig.. annars får ja bara sälja av lagret ja har hemma å skita i det :D

Efter jobbet idag blir det förmodligen Monster med sötjohanna och elina. Kommer nog bli najs tror jag. Red hot chili peppers kväll har ja för mig? hoppas inte inträdet är så dyrt.. suss e pank :(

Aja.. buss var d

Puss och Smisk

Kommentarer


Kommentera inlägget här: