bakomsagan

Privata bloggen bakom sussiessaga.blogg.se

Dille

Kategori: Allmänt

Ja har fått dille, eller hybris kanske, på Melissa Horn. Har bränt ut skivor till bilen å spelar det hemma hela dagarna.
Jag vet inte riktigt vad det är med henne, men hennes röst och texten talar så himla mycket till mig.

efter en tids letande så hittade inte jag en vän, haha. Utan Privatdeckarn J gjorde det.
Men jag får inte tag i honom. Och jag har tänkt så mycket på honom på senaste.
Och jag undrar om det kanske inte bådar så bra, om han inte har det bra.

Har inte pratat med honom på 3 år snart. Så tokigt det kan bli.. men jag hoppas bara att allting är bra med honom.


Ska åka iväg till en vän nu och glo på avatar.. Så himla underbar! ja skiter i vad alla andra tycker, jag älskar verkligen den filmen :p

aja. Puss å kram.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: