bakomsagan

Privata bloggen bakom sussiessaga.blogg.se

Melissa

Kategori: Allmänt

Söta lilla rara underbara.. ^^
Ja ska se Melissa Horn i sommar! Jag är så glaaad! Ja, om det finns biljetter kvar vid "löning".. och om pengar finns över på kontot. Vilket det inte kommer göra.. Men ja ska lösa det. För det kommer vara så värt det!


åka till uppsala med korvis och dricka lite öl å titta på melissa, det blir en fantastiskt dag.

jag måste komma igång med mitt marykay igen.. måste ringa lite vänner och höra om jag får öva på dom..

Davids familj kommer strax, och jag har inte hunnit fått det städat, it sucks..

aja. Snart kommer dom.. Puss å hej


Provade min inbygga webkamera häromdan när ja satt på altan.
kvaliten sög ju faktiskt inte så hårt!
men fan va ful man är underifrån!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: